Kızlarr 1 ay oldu bebişim dogalı ben hamileyken hiç kilo almadım cok güzel di hersey ama dogum yaptım yapalı aşırı bir yeme istegi emzirdiğim için mi böyle acaba hepde sekerli pasta çikolata tatlı yiyorum cok kilo alırmıyım geri verebilirmiyim akıl verin yemezsemde sütüm olmuyor gibii hiç de su ile süt olmuyor yani