929621 3 çocuğum var araları 6 yaş ama ne bir kısnkançlık ne de başka bişey oldu. Tam tersi elim ayağım oldular. Herşeye yardımcımdırlar. Bence ideal olan büyük kendi kendine WC ye gidiyorsa, yemeğini yiyor, giyinebiliyor yani özbecerilerini tek başına yaptığı zaman kardeşi olmalı. O zaman daha kolay bakılıyor çocuklara.