Merhaba, öncelikle bebeğinizi sağlıkla büyütün inşAllah. Benim oğlum da 4 buçuk aylık ve yaklaşık bir buçuk aydır meme reddi savaşı veriyoruz. Size tavsiyem asla pes etmeyin ama bu süreçte de illa emmesi için bebeği zorlamayın. Siz sabırla teklif etmeye devam edin. Biberon ve emzik kullanımınız varsa bırakmanız gerekiyor. Formül süt kullanıyorsanız lütfen silikon mama kaşığı ile içirin. Biz emziği tamamen bırakamadık uykuya geçişte illa istiyor. Büyüme atağı dönemlerinde özellikle çok inatlaşmamak lazım. Bebeğiniz emmediği için sütünüz azalabilir korkmayın, emmese de sağıp vermeye devam edin. Ilık duşa birlikte girin bu yöntem çok etkili oluyor. Biz henüz başaramadık ama her yöntemi deneyip olumsuz sonuç alırsanız üzülmeyin. Siz mükemmel bir annesiniz ve önemli olan bebeğinize karşı sevginiz, ilginiz. Gerekirse formül mama ile büyüsün dünyanın sonu değil. Annelik sadece emzirmekten ibaret değil. Çevrenize aldırış etmeyin bebeğinizin sağlığı ve mutluluğuna odaklanın kendinizi de yıpratmayın 🙏💕