Yusufali_ Sibelcantosun bunun hakkında bişey diyemem çünkü çok bir bilgim yok ama aylık kontrolünde söyleyin doktorunuza isterseniz onlar karar versin. Çünkü bebeklerde her garipligin anlamı farklı olabiliyor
Zeynep141303 Betul5434 Bizede aynısını söyledi doktor fizik önemli diye evde çok ilgileniyorum oyunla yaptırıyorum bebeğim haraketleri yapmak istemiyor fizyo terapistte elledimi ağlıyor çok bırakana kadar
Betul5434 Zeynep141303 bende esnetme hareketlerini feln yaparken oyalamaya çalşiyorum telefonla feln bazen duruyır bazende hiç durmuyır benmkide sevdği oyıncaği feln yada herhangi bişey varsa onla oyalabilirsinz fizyoterapist yaptirirken hareketleri
Zeynep141303 Betul5434 benim ki öyle belli başlı severek oynadığı bir şey yok beze TV telefon ve tableti yasakladı nöroloji doktorumuz oyuzden hiç bilmiyor