Betul5434 bnm oğlum epilepsi hastası. İlk buyuk nobetini 9aylıkken geçirdi. Suan 23 aylık toplam 10tane buyuk nobeti oldu. Ve son 2 3tanesi yarım saatten fszla surdu. Gun içinde kucuk nobeylri oluyodu 40 50 tane ilaçlar onları azalttı ama buyuk nobetler hala 2 ayda bir oluyor. Genetik tahkıller yaptrdık omurilikten sıvı aldırdk vs.. Sonunc genetik mutasyon cıktı. Üzüldüm Allahım yardımcımız olsun evlatlarımıza şifa versin