Melek0205 Hanımlar bu sezeryan göbüşü nasıl gidecek giderenöer naptınız mesela? 165 voyum 60 kiloyum ilk oğlumda kilomu vermiştim az bi göbeğim vardı ikinci oğlumda da kilomu verdim ama göbüş gitmiyor ya napıcam bi tavsiye ?
mom1236 Melek0205 tek pişmanlığım korse takmamam oldu 170 boy 66 kiloyum fakat göbek var. Acaba ikinci doğum yapanlar hemen korse taksa gider mi o göbek bazıları sarkar ikincide hiç toparlanmaz diyor
Deletedmom_41 Melek0205 Hicbisey yapmadim korse de takmadim kendi kendine bi kac ay sonra gitti biraz bunyeselde diye dusunuyorum.
meyaski mom1236 Sporsuz gitmiyor sanırım. Ben de tek korse takmayan benim sanıyordum. Aklımda korse takmak vardı doğum öncesi. Ama doğumdan sonra unuttum. Zaten ne doktor dedi ne çevremdekiler.
Melek0205 civcivannesiii bende korse taktım kiloluda değilim ama göbüş var hala. İlk doğumda takmamıştım bu kadar yoktu göbeğim bu sefer taktım ama göbüş duruyor anlamadım bende
civcivannesiii Melek0205 egzersiz yapmaya karar verdim yediklerime dikkat ederek karın egzersizleri yapacağım bende oldukça rahatsızım 55 kilo zayıf bir insanım bu göbek hiç hoş durmuyor