Kizlar kizim dört aylik aşisini yaptigimda bize kan damlasi verdiler ondan hic memnun kalmadim bugun doktora bi tane daha yazdirdim bana “Ferrum”
Hausmann 50/mg damla çözelti verdi bunu kullanan kulanip memnun olan varmi bilgisi olan yazabilirmi lütfen..