Merhaba bebeğim 2 ay 8 günlük gündüzleri gözünden uyku akıtor, hatta bu yüDen bile huysuz oldugunu düşünüyorum cunku aşırı ağlıyor bazen ancak derin uykuya dalamıyor gözler kayıyor yatırdıgımda yerine anında uyanıyor uyumak istemiyor. Bu normal bşr durum mu anlamıyorum nette bebeklerin 18 saat uyuması gerektiği dalan yazıyor bizde toplasan 10 saat anca