Medam merhaba biz iş bankasından başlattık 200 TL’den başlıyor dediler devlet %25 katkı payı veriyordu şuan %30 a yükseldi 250 TL’den başladık her yıl arts olacak ilk 5 yıl çekerseniz katkı payını alamıyorsunuz 10 yıldan önce çekerseniz de katkı payının bir kısmıni alabiliyorsunuz 18 yaşına kadar biz istediğimiz işlemi yapabiliyorz 18 yaşından sonra çocuğunuza geçiyor ister devam ettirir ister parayı çekebilir