Baakpnr- aynen kırkıncı haftasına göre hesaplıyorsunuz. Her bebek atak haftasından aynı ölçüde etkilenmiyor ama çoğu bebek o dönemlerde normale göre daha huzursuz oluyor malesef. Mesela benim kızımda şuan 3 ay 17 günlük bundan üç gün önce gayet neşeli ve sakindi ve uyku problemi yaşamıyorduk ancak son üç gündür aşırı huysuz uyumuyor hep kucak ve meme istiyor. Hiçbir sağlık sorunu da yok çok şükür karnı da doyuyor sonra aklıma geldi internetten atak haftası hesaplattım meğer meşhur 4. Ay atağına hızlı bir giriş yapmışız.