Lyl48 Öncelikle meme reddinden çok çekmiş bir anne olarak sağdığınız sütleri biberonla değil şırınga, kaşık veya kaşık biberon alternatifleriyle bebeğinize verin yoksa ilerde göğsünüzü hiç almak istemeyebilir. 3-4 saat uzun bir süre daha sık sağmalısınız. Eğer şişlik varsa mastit olma ihtimalide var o yüzden antibiyotik yazıyor doktor bende ilk günlerde bir kutu antibiyotik kullandım isterseniz doktorunuza danışın. Duşunuza ek göğsünüzü fırsat buldukça gün içinde de sıcak su ve havluyla ovalayın 🌸