noluyoya benim oğlum da 9. Aya girdik bir andan iştahı kesilmişti tam 1 ay sürdü o demde sürekli hastalandı hastanede yattı enfeksiyon geçirdi derken bir de Baktık ki üstten 3 diş 🦷 geliyormuş bütün sıkıntı dişten başlıyor yemek yemeye yemeye vücutta enfeksiyon oluşuyor dirençsiz kalıyor ama endişelenmeyin düzelir inşallah eğer düzelmezse değerlerine baktırın doktora danışın dişte geliyor olabilir