Ursmrz78 Ben aldım bugun başladım ayni zsmsnda vaxorala basladik bogaz enfeksiyonu benide oğlumuda bitirdi.Fayda eder degilmi kizlar
Sarikuzumalp Ursmrz78 Umca kullanıyorum ben oğluma hastalık dönemlerinde çabuk toparlanmasını sağlıyor. Hasta olacağını anladığım da da veriyorum hasta olmadan toparlıyor bazen.
Nscaslan34 Ursmrz78 bn hasta olmasını beklemiyorum kısa girerken başlıyorum hergun bi 5 6 damla kadar hasta olduğunda sadece dozu artiriyorum ama genelde hastalığı ayakta geçiriyor umca dan önce çok hasta oluyordu vaxoral da var ama kullanmadım hiç
Ursmrz78 Sarikuzumalp biźim bugün ateş başladı aldım hemen 10 damla verdim 2 bucuk yasinda kaç saat arayla vericem cnm
Sarikuzumalp Ursmrz78 Benim oğlum da 2.5 yaşında ben sabah 5 öğlen 4 akşam 4 damla veriyorum siz 10 damla birden mi verdiniz
Ursmrz78 Sarikuzumalp cnm eczacı öyle dedi hatta o 15 15 15 verdirdi içinde 10 10 yaziyo bende 10 verdim
Sarikuzumalp Ursmrz78 öyle mi prospektüsünde 5 yaş üstü o sayı yazıyor diye biliyorum. Yani eşim hasta olduğunda ben ona 10 10 10 veriyorum bana fazla geldi.
Birmelekmeselesi46 Doktorumuz sadece hasta olduğunda ver çabuk toparlanması için demişti. Oda 10-10-10 olarak ölçüyü belirtmişti. Böyle biliyorum ben canım.
Ursmrz78 Nscaslan34 inşallah bu sefer antibiyotiksiz atlatırız şimdi ve şimdiden sonra tek dileğim bu
Nscaslan34 Ursmrz78 sürekli kullanın bi zarari yok kısa girerken basıyorum bn Eylül gibi hazirana kadar günde bir kez 5 6 damla hasta ise günde 3 kez falan