Hanımlar bebeğim doğduğundan beri emzirerek uyutuyorum nadir olarak babası ayağında sallıyor, 1 haftayı geçti göğüs ucu yaralarıyla uğraşıyorum. Sağ göğsümü bu nedenle emziremiyorum kanayan iki derin yara var. Artık bir şekilde emzirerek uyutmayı sonlandırmam lazım çünkü bu gidişle emziremicem yaralarım iyileşmek yerine hala yerinde sayıyor. çünkü memede uykuya geçtikten sonra ısırmaya başlıyor ve çenesini kapatıyor mememi alamıyorum zorla canım yana yana bir şekilde alıyorum. Uyku eğitiminden anlayan ya da bu şekilde başına gelenleriniz varsa nasıl yol izlediniz? Emzirerek uyutmayı sonlandırmalıyım ama nasıl?