blue5 valla el alışkanlığı gerçekten artık. Farklı hiç bişey yapmıyorum. Sütü kaynatiyorum ılınıyor. Bakıyorım sıcaklığına parmağımin ucuyla. Sıcaklığa dayanacak kivamdaysa 3 kilo süt e 1 tatlı kaşığını tam doldurmadan maya koyuyorum tahta kaşıkla bi karistiyoturm mayayi koyduktan sonra. Koyduğum mayayi o sütle açıyorum tabi direkt mayayi atmıyorum içine. Guzelce sarıyorum tencereyi kapağını kapatıp. 5 6 saat dışarda tutuyorum kıvam alınca yani. Sonra dolaba taş gibi oluyo sünme falan hiç olmaz maşallah diyim. Ekşi de olmıyo çok şükür.