Aysglshn canm kullandığın emzik marka ve model olarak benekler malesef seviyor bizim ki de tutmadı istemedi takı bir gün biberonu boa iken de çektiğini farkedene kadar ve e bebek e gittim tomme tippe nin emziğini aldım onu yuvarlak yanlar duz gibi değişik bir model emziğin on modelinde damla şekli içinde desenler var ondan aldım gaz yapmayan model mis hemen aldı şuan 6 aylık ve hiç bırakmadı kim bizim cocu emzik almıyor dediyse bunu önerdim onlarda eksiksiz 1 dk durmuyor muş o derece yani sende dene