Merhaba kızlar, dünden beri çok fazla bi şekilde regl kanamam var ve sürekli parçalı bir şekilde. Normalde hiç böyle olmamıştı. İnternette demir para büyüklüğünde pıhtı olduğunda sanırım kötü birşeymiş tam olarak net bilgi bulamadım. Bu arada ben kol altı implant ile korunuyorum bu yüzden adet düzensizliğim var. Yani bir ay regl olmuyorum hiç sonrasında olduğumda bukadar fazla olmuyordu normalde şimdi ise sürekli parçalı şekilde kanama geliyor. Başına gelen var mı? Doktora gitmeli miyim?