Merhaba Sevgili Anneler oğlum 3 aylık doğduğundan beri idrar rolü enfeksiyonunu çekiyoruz. 20 gün küvezde kaldı enfeksiyondan 1 aydır da sıkı kontrole gidiyoruz enfeksiyon için ama geçmemiş malesef 😥
Şimdi evde antibiyotik şurup başladık geçmezse doktor hastabdye yatırıcaz dedi.
Bu durumu yaşayanınız var mı acaba bilgisi olan da paylaşırsa sevinirim.. Şimdiden teşekkürler..