Sevgili anneler bebeğim 5,5 aylık doğdu doğalı süt arttırmaya çalışıyorum birinci ayında dememiştim bu çayı gaz yapmadı yada yaptıda ben anlamadım ilk çocuk , ama dün tekrar içtim normalde gece uykusundan ağlayarak uyanmazdı bütün gece yarım saatte bir ağladı 🤦🏻♀️Kullandınız mı gaz yaptı mı cevaplarsanız sevinirim