Alerjik bebek olduğumuz için 4 aylıkken ek gıdaya geçmiştik tadımlara başlamıştık çok da güzel yiyordu bebeğim ne olduysa 2 gündür yemiyor 1-2 kaşık alıp yüzünü ekşitip sonra ağlamaya başlıyor birde öyle böyle ağlama değil annecim tamam vermicem diyorum susmuyo kucağıma alıp sakinleştiriyorum öyle anca neden böyle yada böyle olan varmı düzeliyormu dönem dönem ara ara oluyormu böylee