TheMomm Feyyyzza kaşlarımı bile artık kendim alıyorum napayim yani çok pahalı gitmek gelmiyor içimden
gezgin_anne Feyyyzza trendyoldan ağda makinesi aldım artık kendim yapacağım her ay kas bıyık vücut ağda pahalı geliyor
Feyyyzza TheMomm içimizden gelsede gidemiyoruz. 50 tlye baska biyere gidicem simdi. Kendileri kaybediyor böyle sadece
Baldantatli Feyyyzza kas biyik agda derken 100 verip cikiom valla ben kac uer degistirdim agda icin ama heryer güzel yapamıyor mecburum iyi yapan yerde kalmaya
gezgin_anne Feyyyzza onu bende yapamadım her duşa girdiğimde tüy dökücü kullanıyorum artık zaten çocuktan vakit bulamıyorum kış gününde
Umutmomss Feyyyzza ah bizim piyasa çok yüksek bende çok fazla buluyorum bu fiyatları. Git lazer yaptır tamamen kurtul😂 ya da kendin yap ağdanı al 30 tlye bi kazanla ağda mis
Feyyyzza Umutmomss lazere gittim ama altlara fayda etmedi üstler bitti. Lazer igneli olmadıgı sürece vajinaya faysa etmiyor malesef
Umutmomss Feyyyzza güzellik uzmanıyım. Çok müşterim var hepsinin bitti. Alt bölge ıslak bölge olduğu için geç bitiyor. Tek tük kalıyor illa ki ama bitiriyor o cihaza ve seansların derecesine bağlı😊
1balkizannesi Feyyyzza Ben evde kendim yapıyorum ağdayı onun her şeyini Trendyol dan aldm ama şu anda konserve 90₺ tekrat nasl alcam bilmem yaa. Evde yapınca hiçbir bir şey yani kuaför e göre.🍀