Gammiz Bebeğim 7 Şubat’ta 5 ayını dolduracak insaAllah, yavaş yavaş ek gıda için gerekli olacak şeylere bakmaya başladım , mama sandalyesi tavsiyesi olan var mı kullanıp memnun kaldığınız önerilerinizi bekliyorum 😊
Saitkereminannesi Gammiz Pilsan kullanıyorum.pahali almaya gerek duymuyorum annemlere de böyle hafif pratik birşey alıp bıraktım temizlemesi de kolay
Hlalg Gammiz ben pilsan kullanıyorum evde.Kızım biraz huysuzdu denemek için almıştım gayette memnun kaldım bi senedir kullanıyorum yepyeni duruyor.İnanın çok para vermeyi gerektirecek bir ihtiyaç değil.
heyymomm Gammiz kraft tapas mama sandalyesi 😍 aşırı memnunum temizliği falan çok rahat minderi deri olduğu için
Gammiz Seyma_29_ katnabiliyor sanırım dimi evim çok geniş olmadığı için kullanmadığım zamanlar kapatmak istiyorum çünkü
Seyma_29_ Gammiz evet katlanıyor bende onu düşünerekten aldım. Kullanmayı bıraktığım zamanda rahat kenara kaldırabileyim diye. Ben aldığım zamanlarda fiyatı indirimli 350 tl civarıydı.şuan fiyatı nedir bilemiyorum ama😌
Gammiz Saitkereminannesi katlanabilir mi peki kullanmadığım zamanlar kapatmak istiyorum cunku yer kaplamamasi adına
Hbbknk E bebek şubat indirimi var hergün bişeyler indirime giriyor onları takip etmenizi tavsiye ederim ek gıda alışverişiniz için. Mama sandalyesi olarak joi mimzy lx kullanıyorum ama o zamanda ikea antilop almak istiyodum piyasada yoktu rahat vs diye aldık ama gerek yok bu kadar pahalı mama sandalyesine çekmek yer değiştirmek eziyet şimdiki aklım olsa bekler ikea antiloplardan alırdım memnuniyet çok yüksek o sandalyeden
Gammiz Hbbknk yaaa aklımda olsun takip edeyim o zaman bilgim yoktu teşekkür ederim ☺️ katlanabilir olanlar gereksiz mi diyosunuz yani öyle bişey bakmayayim mi, evet ikeaninkini bende görmüştüm internette kullanıp memnun kalan çok vardı
Gammiz Hlalg öylemi diyosunuz o zaman daha uygun fiyatlı biseyler bakayım bende evimde çok fazla geniş bi alan olmadığı için kullanmadığım zamanlarda katlamak istiyorum ama o tipler hep pahalı sanırım
Hbbknk Gammiz katlansa bile çk yer kaplıyorlar bütçenizi düşünün çok masraf var zaten ek gıda malzemesi alırısnız onlarla🤣
heyymomm Gammiz hiç öyle bir şeyle karşılaşmadım hem görüntüsü çok güzel hem de baya kullanışlı resmine bakın isterseniz