Mahsergulu-1994 Hes kodumuz var ya. Onu karta tanımlamanız gerekiyor. Kart kullanılan yerlerde hes koduna telefondan bakılmıyor. Anne karta tanımlıgorsunuz. Akbil gibi basınca ordan otomatik kontrol ediyor…
Hes kod tanımlamadıysanız geceriz kart demiştir. Bütün kartlarda artık hes kod tanımlanması isteniyor.