Bebişimin kulakları giiit gide 😂kepçükleşmeye başladı ya 😔. Bebeğim erkek. Şapka kâr etmiyor çıkarıyo. Şu erkekler için retro saç bandı varya fulâr şeklinde. Onu bağlıyorum gün içinde ama kayıyo falan. E gece uykusunda da kullanamam onu rahatsız eder. Şapka da gece sıcak darıyo bebişimi. Bana bi öneri verin yaa nasıl düzeltim o kulacıkları😃 kalıcı kepçelik olmadan. 6 aylık. Babamız dalga geçio 😂