Tugceklckrn kızım 26 aylık 1 yaşından itibaren gayet güzel kendini ifade edecek kadar kelime kullanıyordu ç. 17-20 ay arası bi duraklama yaşadık ama 17 aya kadar bazen 2 kelimeli cümle kuruyordu. Her şeye ıııı diye işaret ederek göstermeye başladı ve kendini ifade edemeyince bağırması arttı. O arada çok fazla işaret diline maruz kaldı merak etti bende öğretmeye başladım 😬 sonra çocuk konuşmayı bıraktı 😂😂😂20 aydan sonra hiç nir şey olmamış gibi soru kalıpları, emir kipleri gibi şeyleri kullanarak cümlelerini serdi önümüze. Şu an otur karşısına normal insan gibi muhabbet edersiniz. Ama bu durum birazda genetik sanırım bende ilk cümle kurmuşum hatta annem okumuş korkmuş 😂😂