balkzm Mrhba ,burun ameliyatı sonrası ödemelerin gitmesii için neler yaptınız? Maydanoz suyu,kiraz sapı gibi şeyler içip etkisini gören varmı?
eylusko_ balkzm hiç bisey yapmadım. sadece masaj yap dedi doktor o kadar. ne yaparsan yap 1 yılı bulacak ödemin gitmesi ve burun ucu sertliği.
Mervemerveesk balkzm ne yaparsanız yapın erki edeceğini sanmam, süreç gerektiren bir şey bu. Kemik ameliyatı sonuçta. 1 sene sonra ancak tam şeklini alır demişti doktorum bana
Patilimom balkzm ananas yedim bolca ama etkisi oldu mu bilmiyorum. Ananas çok ödem attıran bir yiyecek
balkzm eylusko_ teşekkür ederim evet doktorum bana da masaj yapmamı söyledi,kocaman burun ucum kalmaz insAllah kimisinde kalıyormuş yorumlari okudum
balkzm Mervemerveesk masaj yapmaya başladım ,hafiften iniyor ama daha sonra tekradan şişiyor, söylediğimiz gibi zman lazım
balkzm Mervemerveesk yok canm çok oynamıyorum doktorun gösterdiğini gibi arada masaj yapıyorum, doktor sürekli yap dedi ama ben korkuyorum bişey olur diye,o yüzden ara ara yapıyorum,sizinki ne zmn oturdu yüzünüze?
Mervemerveesk balkzm walla bence 2 seneyi buldu oturması. Bana hiç masaj falan dememişti ya😀 ben zaten ellemeye çekiniyordum, tuhaf geliyordu bana, sanki benim burnum değil gibi. Ama şuan sanki doğduğumdan beri böyleymiş gibi 😂
balkzm Mervemerveesk 😂masaj etki ediyor ama şişip insede ilk bandajdan çıktıgi gibi değil,devam edim,evet şuan bende tuhafim ama alisilmayacak bir buru. Değil,doğal yani,senin adına sevindim çünkü burn şeklini benimsemeyip amleytt olanlarda çok 😂
Mervemerveesk balkzm ayy yok ya o kadar da değil, oldu işte eskisinden kat kat iyi Allah affetsin😂 size de geçmiş olsun, inşallah memnun kalırsınız siz de
balkzm Patilimom suanki fiyatı çok yüksek galiba bütçemi aşar,o yüzden maydonuz,kiraz sapı ile devam edim teşekkür ederim yinede 😊
Derya_Kuzusu Arkadaşlar merhaba🙌🏻 Ameliyat sonrası kaç gün ağızdan nefes almak durumundayız? Burundan nefes alamayacak myıım silikon tampon olmasına rağmen? 🥺 Haftaya ameliyat oluyorum ve çok korkuyorum