Hanımlar merhaba 5 aydır kızımla ilgilenip arta kalan zamanda da bize bir çeşit yemek yapan, evin genel düzenini sağlayan bir bakıcımız var. 11.00 ile 18.00 arası çalışıyor (uzun yarım gün diyebiliriz.)Benim de bir günüm boş, o gün erken çıkıyor haliyle ya da hiç çağırmıyorum. Zam istiyor ama çevremde zaten 2000 civarı hep arkadaşlarımdan biliyorum. Biz gene de 2250 ile başlamıştık. Ne kadar zam yapmam gerekiyor bilmiyorum. (Çocuk gelişimi mezunu yA da o konuda yetkin birisi değil. Biz önemli olan çocuğumuzla güvenli bir şekilde ilgilensin diye kabul ettik.)