Ogullarinaasikanne Anneler oğlum martta 2 yasina girecek bugün itibariyle emzirmeyi biraktiriyorum. Cok sutum yok ama yine vardı. Simdi bu süt birikir beni rahatsiz edermi hicbirsey yapmamam mi lazim süreç nasil olacak 🤷
Kadifemsii Ogullarinaasikanne benimde sütüm azaldı sonra kızım emmeyi bıraktı ama rahatsız etmedi beni birden kesildi yani. Belki sizinde öyle olur . Aksi olursa napılır bilmiyorum 🌸
Ankakusu35 Ogullarinaasikanne birikir evet ben beyaz lahana almıştım soğutup göğüslerime koymuştum sütüm geri çekilmişti
Ogullarinaasikanne Kadifemsii sagol canim❤️ruhsal olarakta kendimi kötü hissediyorum. Çok sık emen bir çocuktu. Aramızdaki bag kopacak gibide geliyor ay duygulandim neden bilmem😔
Kadifemsii Ogullarinaasikanne 2 yaşına gelmiş neredeyse bu süre zarfında hep emzirmişsiniz böyle hissetmeniz çok normal ben 14 ay emzirdim sonra gebe kaldım kızım kendisi bıraktı azalmıştıda zaten. Şimdi nerede emziren görsem bi tuhaf oluyorum çok özlüyorum o zamanları ama bağınız kopmaz canım neticede olması gereken . kızım anne aşığı bir kız 😀😀
Ogullarinaasikanne Kadifemsii icim rahatladi ne bileyim oğlum aşırı anneci cok bağlı bunu emdigine bagliyorum birakinca ya bana eski bağı olmazsa diye endiselendim sacma sapan 😂
Kadifemsii Ogullarinaasikanne dediğin gibi saçma sapan 😀 sen annesin canım oda evladın sana bağlılığı bakiii 🌸