Prettymom Eşim pozitif çıktı bende de hafif bogaz ağrısı var 2 aylık bebeğim var ne yapmam gerekiyor, doktora mi gideceğim bilen yazabilir mi?
Balkupum2505 Prettymom cok gecmis olsun buyuk ihtimal sizdede var bebeginize ellerinizi yikayip eldiven ve maske takarak temas edin buyuk ihtimal hastaneye gitsenizde size test yapmazlar artik temasliya yapmiyolar 10 gun önce atlattim esime yapmadilar hatta ise devam edebilirsin belirtin yoksa dediler
Hasipp Öncelikle çok geçmiş olsun. Belirtilerin varsa sende bi test yaptırmalısın. Bebeğini emziriyorsan eğer maske takarak emzirmeye devam et ve bol su tüket