kubraF Kızım 2 yaş 2 aylık. Bana ve babasına aşırı bağlı bi çocuk. Aile apartmanında oturuyorum babanesi var yengeleri var teyzesi de çok yakınımda ama asla kimsede durmuyor ben olmadan gitmiyor evini çok seviyor. Şimdiye kadar aşırı bi sorun olmadı tabiki insan arada rahatlamak için bırakmak istiyor bazen. Ama şimdi zorunluluk halini aldı 2 aylık hamileyim ve bırakmam gereken zamanlar olacak babanesi yengesi çok iyi bakıyor gözüm arkada kalmaz ama benim kızım durmuyor. Hastanelere gidip geleceğim sezaryen olacağım mecbur bırakmam gereken zamanlar olacak. Bana bi fikir verin nasıl alıştırmam lazım ne yapmam lazım güzelce konuşuyorum büyüdün artık gidebilirsin ben evde bekliyorum seni falan diye ama yok hemen ağlamaya başlıyor sanki onu bırakıp gitcem korkusu var🥺 ne yapmam lazım böyle olup sonradan alışan var mı
Simay0 kubraF yediden yetmişe aynı mı bu çocuklar 3buçuk aylık kızım yabancı bi eve girdiğimiz an yaygarayı koparıyor anneme bile gidemiyorum ama evde çok mutlu hiç çıkmayalım evden istiyor
mervedmr kubraF Kızım 18 aylık. Doğduğundan beri bana bağlı . 8 aylıkken insanları yabancılama benden ayrılmak istememe durumu aşırı arttı. Şuan 18 aylık 1 aydır bu durum aşırı azaldı. Artık daha sosyal başkalarıyla iletişim kurmaya daha meraklı. Sizin de az kalmış 17-18 aylıkken bunu yapabilmeniz daha kolaylaşır diye düşünüyorum
Merve_96 kubraF kısa kısa bırakarak alıştırabilirsin belki canım ya kendi evinde bırakıp çıkmayı dene ilk bakıcak kişi oraya geldin yada mesela babanneye gidin birlikte orada vakit geçirdikten sonra kızınıza söyleyip çıkın ilk başlarda istemeyebilir huysuzlanabilir bu konudada ilgilenicek olan kişi devreye girmeli oyunlar vesaire oyalayabilmeli ki çocuk orada sıkılmasın ilgiyi hissetsin uzun değil 20 dk 20 dk hergün yapın sonra yarım saate çıkartın mesela gün geçtikçe saati uzatın tek aklıma gelen fikir bu çünkü bizde bu şekilde alıştık
Yasemin38 kubraF canım öncelikle kendi evinizde birileriyle vakit geçirmeye başlasın. Kısa sürelerle ayrılmalar yap geldiğindede onun sevdiği birşeyle gel . Ben gelene kadar babaannenle yada yengenle durduğun için diyerek belirtip ver vereceğin şeyi. Sonralarda onların evinde bırakmayla devam et😊
kubraF mervedmr yok zaten kızım 2 yaşında 2 yaş 2 aylık yazdım yani 26 aylık ve has safada maalesef 🙄
Tugceeek Acaba önce kendi evinizde mi bırakmayı deneseniz? Madem evini çok seviyor önce bırakacağınız insanla sizin evde bırakın daha sonra başka eve alışır belkii diye düşünüyorum. Alışmayada bilir biz de yapışık yaşıyoruz da bu aralar İnşallah benimki de böyle sorunlar çıkarmaz 🤭
Meyra kubraF benm kızımda aynıydı önce kendi evinizde bırakmaya alıştırın ve kısa kısa olsun ozelliklede en sevdigi oyuncaklari yanindayken mesela markete gidiyorum sen oyuncaklarini dizene kadar ben geleceğim kapıyı bana sen acarmisin deyip bi 10 dakika bırakıp çıkın öncelikle sizin gidince geri geleceğinizi kavraması lazım ben o şekilde alıştırdım çok fazla bırakmıyorum.ama dışarı çıkacağım zamanda nereye gidiyorsam doğru bi şekilde söylüyorum tekrar döndüğümde ise bak söz verdim ve geldim diyorum kapıyı bana hep kızım acar ve çok sevinir
zmaanda kubraF sankı ben yazmışım.. bende aynı durumdayım çok ama çok zorlanıyorum bu yuzden 2.bebeği erteliyorum
Merveth kubraF yokluğunuzda kimlere bırakacaksanız, o ortamda ve o kişilerle daha çok vakit geçirin. Bırakın yemeklerini yedirsinler, siz iş yaparken onlar bebişinizi oyalasınlar.oyunlar oynasınlar. Biraz sevgi biraz oyun sonra hemen alışır yavrular 💛