HerseyimizAren Kizlar oğlum hep aşık surat 😀 sosyal medyadan bakıyorum aynı 1 2 aylik bebisler masallah nasil gülüyor sizde nasıl durum. Tabi sağlıklı olsunlar da 🙏🙏🙏 🤲
Ozlem2904 HerseyimizAren konustukca guler tepki veriyo. Uykudada guler ama kahkaha tarzi degil 27 gunluk daha
Minikk41 HerseyimizAren 40 ına kdr kendi kendine güler üzülür melekler güldürüyor derler bizde 40 günlük olduk ağzıyla oynayınca gülüyor 😁
ahkalbimm HerseyimizAren ay benim oğlum bir sinirli bir sinirliydi ki anlatamam 😂😂 çatık kaşlıydı gelen aman bu nasıl bebek derdi 😂 ama şimdi çok güleç zamanla gidiyor o asık suratlılık
Gulkizim HerseyimizAren asık surat mı 😀 😀 benimki çaki gibi bakıyor. Yüzünü gözünü de çizince tam adanalı serseriler gibi oluyordu😀😀 neşeliyken güler ama sürekli ifadesi evlerden ırak😂😂 korkayrum ondan
HerseyimizAren Ozlem2904 evet emerken ya da uykuda arada gülümsüyor ama genelde yok öyle bisey bana üzgün surat geliyor oy
MelekSubasi HerseyimizAren Yüzü gülüyordu erkenden belki 2 haftalıkken başladı ama bilinçli değil tabi melekler güldüyüyor derler 2 aylıkken ben gülünce o da gülmeye başlamıştı.