Yaa kızlar merhaba öncelikle sağlıklı güzel günler diliyorum.. ben iki ay önce doğum yaptım işte bir oğlum var ellerinizden öper yüzünde doğduğundan beri döküntü var egzama gibi sanırım kaşıntı da yapıyor arada sıvı sızması var sadece yüzünde vardı şimdi boyun ve omuzlarda da olmaya başlamış ayın 17snde randevumuz var götürücem hastaneye ama şu virüs döneminde de korkuyorum sizde de olan var mı bu şekilde nasıl geçti çok üzülüyorum geçer mi diye sürekli nemlendiriyorum ama hemen kuruyo tekrardan pul pul dökülüyor off napıcam bilmiyorum🤦🏻♀️