esrapoyrazege bebeğim çok gazlıydı ama gazı olmadığı zamanlarda böyle uyumaya hep meyili vardı şimdi gazlar azaldı kucağımızda salladığımızda dehşet şekilde ağlıyor sallanmak istemiyor. Bizde bunu değerlendirdik bugün 3. Günümüz. Sallamayı bırakmak için gazının azalmasını ve 3. Ayın dolmasını bekledim. İlk 3 ay anneye ve babaya çok muhtaç çünkü