esrapoyrazege belli bir methoda bağlı kalmadım aslında. Tracy hogg dan faydalandım biraz. Yeni annelere mucizevi çözümler kitabından. İlk önce hangi destekle uyutuyorsam o şekilde uyutarak gündüz uykularını düzenledim. 4. Ayın sonunda 3+1 uyku yapıyordu, +1 olan şekerleme yani 30 dk uyku. Geceleri zaten hep en geç 20.00 gibi uyumuş olurdu. Bu uykularını böyle duzenledikten sonra desteksiz uyku çalışmasına başladım. Ben gündüzde gece de üzerime alıyodum oğlumu öyle uyutuyodum. O sıra emzikte emiyodu onunda etkisiyle kolayca uyuyodu. Üzerimden yanımda uyutmaya geçirdim. Yanıma yatırdım başını okşadım emziginj verdim 3-5 mikirdandi uyudu sonra yatağına aldım. Gece bu şekilde devam etti. Gündüzde aynısını yaptım ama gündüz biraz daha zor oluyordu tabi.sonra aynı şeyi yatağına geçirerek yaptım. Yatağına koydum emziginj verdim ağladı biraz, kucağıma aldım sakinlestirdim tekrar koydum falan. Öyle böyle uyudu. İyiki küçükken vermişim eğitimi çünkü şimdi olsa yapamazdım, ağladığı zaman sinirlerimi oynatacak derecede agliyo çünkü. Sizde küçükken verin.