Merhaba güzel anneler 🌸
Oglum 10 aylık. Ön alt iki disi çıktı. Onlsr çıkarken ateş olmadı hiç.
Bu gece ateşi yükseldi sabaha kadar inmedi (38i görmedik şükür) soguk mu aldı diye düşündük ama ateşten başka sikayetimiz yok. İki kere calpol verdik .Sabah acile gittik .ağzına baktı arka dış etinde şişlik var muhtemelen diş sıkıntısı dedi. Ateşi 38i geçmediği sürece ilaç vermeyin dedi. Ben ön üst dişler gelecek diye bekliyordum ama azı dişler geliyor sanırım. Aşırı huysuz sürekli ağlıyor ve az da olsa hala ateşi var. Azı dişler mı böyle sıkıntı yapıyor ve sizler bu durumda şurubu vermek için 38i bekliyor musunuz merak ettim. Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum🙏