Kızlar selam 👋
daha öncede böyle bi post açmıştım ama yazan olmamıştı. Bebeğim 4 aylık mama ile besleniyor, ek gıdaya ne zaman geçmeliyim ? Nasıl nereden başlayacağım hiçbir fikrim yok, ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim lütfen okuyanlar es geçmeden bilgilerini paylaşırsa çok mutlu olurum şimdiden herkese cevapları için teşekkür ederim ☺️