KaanAnnes Kuzum beslenme alışkanlığını bıraktırman gerek. Bebişin aciktigindan değil, alistigindan uyanıyor. Bakıyor ki aaa annem bana yemek veriyor bu saatte uyanayim diyor beyni. Bir anda beslenmesini kes. Aglasada kucağına al sakinlestir geri koy yerine. Ama beslenmesi bir yaşına geldiği için bıraktırman lazim. Harekete geç hemen bugün ! 😍 inan bana çok rahat edersin. (ki 6 aydan sonra gece beslenmesi fazla önerilmiyor. )