Ladybugs Kızlar bu pahalılık ne olacak bilmıyorum şnanın bıktık her şey her gün hatta her saat zamlanıyor doğalgaz 750 geldi 3+1 evim ama küçük bi ev bide merkezi sistem 🥺 sizlerin kaç geldi
Edabarakk_ Ladybugs evimin büyüklüğü 210 falan , her oda yanıyor 😀 normalde 800 gelirdi zamnla 1750 oldu 🥺 düzelicez be şu olaylar bi bitsin 😀😀
Hamza5353 Ladybugs Gecen ay 700 TL geldi bu ay daha gelmedi odalarımız çok büyük ev anca zarzor ısınıyor . Vallahi imkanim olsa soba kurardım 🙄
acemi_ana Ladybugs geçen ay 230 gelmişti bu ay ise 460 gelmiş eşim daha çok bekliyordum ben diyor ama Rabbim yardımcımız olsun
Anaogul Ladybugs geçen ay 400 gelmişken bu ay 1036 lira geldi şok üstüne şok yaşadım Allah sonumuzu hayr etsin
2melekanniskosu Biz Ankara’da oturuyoruz doğalgaz yaardimi veriyor belediye 500 lira ama yetmiyor 400 lirada biz alıyoruz ayriyetten