Martta ikinci bebeğim doğacak inşallah.İlk doğumdan sonra göğüs ucu yarasından ve emzirmeden çok çekmiştim.Zaten sadece ilk bir ay belki emzirebilmişimdir.Sonra mamaya geçtik ve kızım 17.ayında hala mama içer.İlk zamanlar yaşadığım çok olay oldu,stresli zamanlardı ve sütüm erkenden kesildi.Ancak göğüslerimdeki acıyı ve o yaraları unutamıyorum.Şimdi yine aynısını yaşamaktan ödüm kopuyor.En çok acı çektiğim konu emzirmeydi ve emzirmek de istemiyordum.Acıya dayanamaz olmuştum.Her yolu da denemiştim.Ancak yine de hiç yara olmama ihtimali var mı ? Bu arada yaklaşık 1 haftadır gümüş kapak kullanıyorum,göğüs uçlarımda kabuk vardı,şu an geçmiş durumda.Arada bir fucidin,zeytinyağı da sürüyorum şimdiden yumuşasın diye.Doğuma 5 hafta falan var.Ne önerirsiniz doğumdan sonra emzirirken ? Bebeğin ağzı yine minnacık olcak ve göğsümdeki kahverengi bölgeyi tamamen nasıl alcak diye düşünüyorum kara kara yine…