bsrt otizm degil bence ama tabi uzman bi doktor daha iyi yorumlar. Bir sey okumuştum cocugun konusması icin demek istedigi seyi hemen anlamayın diyorlardı bakışlarıyla anlasmayın artık.tabi bunu “ne istedigini anlamıyorum ki,söyle bakalım bak böyle seni anlamıyorum” gibi cocuga inat edip onu sinirlendirmeden yapmalıyız. atıyorum sizi elinizden tutup su bardagına götürüyor işaret ediyor. Su mu icmek istiyorsun? Evet su içmek istiyorsun. Al bakalım su. İç suyu. lık lık lık suyu içtin. Gibi su kelimesini böyle sık sık cümle icinde tekrar etmek gerekiyormuş. Ne yaptırmak istiyorsa size,onu sizin söyleyip cümle icinde kullanmanız gerekiyor. Ve yansıma sesleri calışmanız gerekiyor saati gösterip bak saat tiktak tiktak, kuş cik cik cik , kapı hadi vuralım kapıya tıktıktık gibi sesleri de calısmanız gerekiyor. Sizi taklit ederek bu cikcik tıktık gibi sesleri yaparak konusur inşallah hemen otizm diye icinize kuşku düşürmeyin sadece ses çalışması yapmanız bol bol konusmanız işe yarayacaktır inşallah💕
bu arada instagramda bicirbicir.co hesabına da bir bakın cok güzel konusma önerileri yapılması gerekenler vs var