Hulyakuzey Daha 20 gunluguz emziriyorum bebeğimi , alerjik astım rahatsiziyim zyrtec ya da allerset kullanmak zorunda kaliyorum benim gibi kullanan var mi doktorlariniza danistiniz mi hic kizlar
eceunverkanra Hulyakuzey Ben alerji sebebiyle hamilelikte alerset kullanmistim bi donem, gunes alerjisi sebebiyle. Ama emzirme donemini bilmiyorum
Burcuckmk Hulyakuzey doktor bana vermedi ben kullanamadim suan 8 aylik bebeğim emmesi iyice azaldi yeni kullanmaya baslicam