38+3 doğum yaptım şu an bebeğim 41 günlük 3 gündür aşırı huzursuz ağlaması değişti karnı tok altı temiz burnunu fizyolojikle açıyoruz yine de ağlıyor. Bugün sabaha karşı 05.00 başladı öğlen 12.30 oldu hala ağlıyor hiç durmadan. Büyüme atağı diye tahmin ediyoruz ama devamlı ağlıyor ne güç kuvvet kaldı ne kafa. Ne yapacağız