Nazyavuzalp merhaba benim bebegimde 7 günlükken 18e yükselmişti 1 gece yenidoğan yoğun bakımda fototerapi aldı((yenidoğan yoğun bakımda alıyorsa devlet karşılıyor ek ücret talep edemezler kesinlikle)) ertesi gün 11e geriledi, 2 gün sonraki kontrol de 14 oldu ki bu çok normal fototerapi den sonra tekrar bı yükseliyor sonra yavaş yavaş düşmeye başlıyor bol bol uyandırıp emzir hastaneden çıkınca çok uyku yapıyor sarılık geçmiş olsun merak etme bende ağlayarak vermiştim bebeğimi lohusa iken insan kat kat hassas oluyor sütün etkilenmesin, bizim minik hemen 1 günde biberona alışmıştı hastanede ona çok dikkat et göğsümü tutması 2 günümü aldı tekrardan, kolaylarina geliyor biberon hemen yorulduklari için geçmiş olsun tekrardan