Yesimgulcakir insallah benim stresten üzüntüden olmustu dedemi kaybettikten sonra. Su anki egzamam da önce kızardı sizinki gibi sonra kasınmaya basladı kasıdıkca pul pul oldu yanıyodu da belki sizinki de egzama baslangıcıdır cildiniz kuruysa. Ki benim cildim kuru degil ama egzama nası bende cıktı sasırdım valla. Benim bebegim de atopik dermatit egzama önce onds cıktı 2 ay sonra bende cıktı
Bi de ben kücükken oldugu icin zona hatırlamıyorum cildiyeye mi dahiliyeye mi gittigimizi. Bebegim icin slerji poliklinige gittik ama