333 Kızlar oğlum 4 aylık olacak bir haftaya. Saçlı doğdu şimdi Bayada uzadı saçları karışık kuruşuk bir şey oldu saçı 😆 pek dökülmedi de ileriki aylarda dökülür mü bilmiyorum🤷♀️ Bebek saçı ilk ne zaman kesilir
Deletedmom6262 333 Benim kızım da saçlı doğdu kışın kestirirsek üşür diye kesmedik ama boyun kısmı terliyordu saçı ıslak kalıyordu hastalanmasin diye arka saçından kestim biraz