Mrvalpr 4,5 aylıkken ilk kez yumurta sarısı verdim. alerjik olduğu için 4,5 aylıkken ek gıdaya geçmemi önermişti doktor, tadımlara başlayalım hem neyin alerji olduğunu buluruz diye. Yedikten 2-3 saat sonra şiddetli kusma ve ishal başlıyor bayılana kadar fışkırırcasına kusuyor. Kısa sürede dehidrasyon olduğu için acillik oluyorduk. 7-8 saat serum takılıyordu bıngıldağı bile çöküyordu susuzluktan. Ani bebek ölümüne yol açabiliyormuş bu alerji türü Allah korusun. Onun dışında deride kızarıklık döküntü gürültülü kaka konak egzama vs her şey var ama bunlar diğer besin alerjilerine ilişkin belirtilerdi (Süt ve süt ürünleri vs). Atopik dermatiti de var. Doktoru 8 aylıkken derideki egzamanın şiddetinden alerjisinin ne boyutta olduğunu anlıyoruz demişti. Yaşında KKK aşısını olabilmek için kan tahlili yapıldı negatif çıktı, alerji doktoru bu alerjisinin olmadığı anlamına gelmez dedi. Bilmiyorum alerjisi bitmez diye çok korkuyorum. Kreşe vs de veremeyeceğim eğer bitmezse orada kim kontrol edecek çünkü.