Naile1990 Selam kizlar.Ben dogum yapali 50 gun oldu.Normal dogum yaptim ama halen karnim var.Korse giyiyorum ara ara.Sizler neler yaptiniz.Yaklasik ne kadar surede gobegim eski halini alir.Tecrubelerinizi yazarsaniz sevinirim🤗
adastra Naile1990 1 haftada eski haline döndü ama bünyem böyle değil. İlk doğumda 7. ayda bile göbeğim vardı ikinci gebeligimde düzenli egzersiz ve diyet yaptım meyvesini aldım hala dikkat ediyorum
Naile1990 Berilsmom46 ne kadar sanslisiniz kizlar kac kilosunuz.ekmek tatli vs cok az yiyorum umarim benimde gider
Nisaninannesiii Berilsmom46 bende sezeryan bebeğim dört aylık ama göbeğim çok kaldı ya gören hamile sanıyor
Hicran34 Berilsmom46 bende 6 ay oldu dogum yapali ama gobegim hâla cok olmasa da var .hic bisey yaptigimda yok kendiliginden gider diye umut ediyorm hâlâ 😂 siz sansliymissinz 😊
Berilsmom46 Naile1990 66 kg yum kızımın süt ürünleri ve yumurtaya alerjisi var o yüzden hiçbir şey yiyemiyorum böylelikle göbek gidiyor🤣
tosbigimmm Berilsmom46 Ahahaa Aynen bizimde yeni çıktı bende şimdiden kilo vermeye başladım Sanırım tek iyi yönü bu🤦♀️😅
EtiPetito Naile1990 1 haftada ama her bünye farklı, korse takıyorsanız eminim kısa sürede inecektir bol su sakın ihmal etmeyin
Berilsmom46 Ucansupurge ben yiyecek bişey bulamıyorum hiç yemek yemeyi çok özledim bide bebeğime gaz sancısı olmasın diye herşeyi seçerek yiyorum
Bedsssss Naile1990 hamile kalmadan ki kilomunda altına indim ama hala üç aylık hamile gibi göbeğim var :(
hvvylmz Bedsssss offff benim de 3. Bebeği yaptım 6 aylık kaldı ya göbek bogazıma da dikkat edemiyorum devamlı birşey ye ek istyiyırm
Deryaakan Nisaninannesiii sezeryan doğum ile kızım 7. Ayına giriyor ama evde bi tişörtü kaldırınca 7 aylık hamile sanıyorum kendimi 🙄
Coala Naile1990 sezeryan oldum şimdiki aklım olsa 7.24 hiç çıkarmazdım eski kilomun altına indim evet göbeğimde büyük ölçüde gitti 12.14 kilo arası bişi almıştım ama yine de biraz sönük balon havası var😑
Muru Coala evet benimde öyle ya nasıl gitcek bu görüntü sporsuz eski halimize dönmemiz mümkün değil mi acaba 🤭