bisenakillisinzaten Kuzeybabyy https://ty.gl/vozrrrm1gy şu modelin kollusu olsa alcam aslında. Alt kısmının böyle olmasını istiyorum ? Böyle olupta uzun kollu var mı mi
Turunckafam bisenakillisinzaten ben kullanıyorum bu model 2.5 tog kolsuz. Evim 19/20 bu sene ısınmadi hiç yarım kol çıtçıtlı üstüne eşofman üstü giydiriyorum altına sadece çok ince tayt . Kollardan bende hep düşünüyorum üşüme olurmu ama Allah’a şükür bişi olmadı 🤷🏻♀️
Kuzeybabyy bisenakillisinzaten https://ty.gl/ygm30fzv3a Eviniz 21-23 dereceyse bunu tavsiye ederim terletme yapmıyor sıcacık tutuyor elyaf dolgulu tulumlar terleme yapabilir yorumları okuyabilirsiniz instagram sayfasıda var
Turunckafam bisenakillisinzaten hayır hiç teletmedi hediye gelmisti ben e bebekten kollu aldım birde değişik giydiriyorum duruma göre ayarlayıp