Prettywoman91 Kızlar merhaba eşim grip oldu bana da geçti. Maske taktım dikkat ettim ama bebeğime de bulaştı sanırım. Udi hindi yağı içiyorum ben her gün. Bebeğim 4 ay 5 günlük ona da verebilir miyim ? Bilenler yazsın lütfen 😢
1ana1bebe Prettywoman91 caykasiginin ucuyla minicik verebilirsiniz diye biliyorum ama kesin bilen cikar
Defneli Prettywoman91 BEnDe sormuştum bunu 1 yaş öncesi verilmesi önerilmiyor bitkisel ürünlerin sadece ıhlamur oda 1 çay kasigi.
Anonim11 Prettywoman91 verebilirsiniz,tamamen bitkisel zararı da yok. 1-2 damla verin şifa olsun inşallah. Ben bebeğime 5-6 aylıkken vermeye başlamıştım sanırım. öncesinde almamıştım alsaydım daha erken de verirdim
irva Prettywoman91 3 damla sabah akşam verip 1 hafta ara verin.Burnu tıkalıysa birer damla da burnuna damlatın.👍 Ben oğluma aylardır kullanırım hasta olmasada.Tam bir şifa deposu.Oğlum bir ara nezleye yakalanıyordu ki 3.günde hapşırıktan burun akıntısından eser kalmadı sayesinde.Çabuk toparlar.