kızlar spor yapıyorum ama az az yapıyorum bu işe yarar mı?
mesela 15 dakika yürüyorum
15 dakika leslie yapıyorum
15 dakika bisiklet biniyordum ama bunları gün içinde ara vererek yapıyorum ama 1 saate baglıyorum. ama aklımda tek soru yapabiliyormuyum işe yarıyormu uzun zamanlı sporlardan sıkılıyorum… nefesim kesiliyor gibi oluyo yada yorulduğumu hissediyorum bilmiyorum ama uzun zaman yapamıyorum…. sizce işe yarar mı yarım yapılan sporlar?